عوارض ناشی از کیست های کلیوی چه هستند؟
نوشته شده توسط : rshaole

عوارض ناشی از کیست های کلیوی چه هستند؟آیا تا به حال از آن کیست های کلیوی شنیده؟ آیا می دانید چه عوارض کیست های کلیوی ظاهر می شود؟ من باید بسیاری از مردم برای این بیماری را کاملا درک نمی شود. اگر چه سؤال از پیشرفت علمی و فنی، بیشتر و بیشتر مردم تشخیص داده شده است مبتلا به کیست های کلیوی. این بیماری جدی تر است، اما بسیاری از مردم نمی دانند که زیاد در مورد، بسیاری از مردم این بیماری را نادیده را به نگرش، در واقع، از آن نمی باشد، می تواند به پروتئینوری در بیماران مبتلا به این بیماری منجر شود، خسته کننده، فشار خون بالا، ادرار و سایر علائم. وجود دارد عوارض مرتبط با این بیماری، در پایان، آنچه در آن است؟ بعد، ما با هم یاد بگیرند.

عوارض کیست های کلیوی:

در مرحله اول، عفونت ادراری ناشی از

پوشش سیستیت، پیلونفریت، عفونت کلیه و کیست احاطه شده توسط آبسه شود. دوست زن، ادرار ابزار تشخیص دستگاه یک فاکتور بسیار مهم است. لکوسیت در کست ادراری و الگوهای درمان ضد عفونت پاسخ مطلوب تشخیص پیلونفریت و کشت خون مثبت و حساسیت معمولا عفونت کیست، CT ممکن است با کیست آلوده قطعات.

در مرحله دوم، سنگ کلیه و کلسیفیکاسیون کلیه

بخشی از سنگ کلیه یکی از عوارض ناشی از کیست های کلیوی است. هنگامی که بیماران مبتلا به درد شدت یافته است، هماچوری استریل پیچ خورده و یا داخل چشم باید ادغام سنگ ممکن است فکر می کنم. بنابراین، بیماران باید مراقب باشید.

ثالثا، به کیست سرطان

هنگامی که یک بیمار یا کلیه درد و (یا) برای تغییر هماچوری قانون، کاهش وزن، سرعت رسوب گلبولهای قرمز، وجود دارد به کم خونی کلیوی یا polycythemia مربوط نیست رخ می دهد، آنها باید هشدار به ترکیب سرطان کلیه در اسرع وقت، برای تشخیص CT و در صورت لزوم، شما نیاز به شود آنژیوگرافی از شریان کلیوی.

بدانید عوارض این بیماری پس از یک کسب و کار شما باید قادر به او هشدار می دهند، عوارض ناشی از این بیماری، هیدرونفروز، سرطان بیرونی کلیوی، سرطان کلیه و غیره می باشد. چنین یک بیماری جدی، شما باید توجه داشته باشید که اگر یک نشانه وجود دارد مرتبط، شما باید در اسرع وقت به بیمارستان برای بررسی اگر آن را واقعا رفتن به بیماری بیمار، شما باید برای حفظ نگرش مثبت، درمان خوش بینانه است. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: کیست کلیه,عوارض ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: